UUTUUS: Ihanan pehmeä, hajusteeton kuivashampoovaahto raikastaa hiukset hetkessä!
Sano ei rasvaisille hiuksille ja heitä hyvästit nuhjuiselle lookille! Four Reasons No Nothing -sarjan uusi hajusteeton, vaahtomainen kuivashampoo häivyttää hiuksista…
Sano ei rasvaisille hiuksille ja heitä hyvästit nuhjuiselle lookille! Four Reasons No Nothing -sarjan uusi hajusteeton, vaahtomainen kuivashampoo häivyttää hiuksista…
Koronapandemian leviämisen rajoittamiseksi tehtiin kevään aikana rajoitustoimia, jotka olivat omiaan vaikeuttamaan parturi-kampaamoiden liiketoimintaa poikkeuksellisella tavalla. Kun kadut hiljentyivät ihmisvilinästä, kampaamoihin tuli hiljaista.…
Ammattilaishiustenkuivaajien maailma on viime vuosina kokenut uskomattoman mullistuksen. Laitteet ovat kehittyneet ja markkinoille on tullut lukuisia vaihtoehtoja. Jos uskoit jo…
E-koulutuksen suosio kasvoi kampaamoalalla kiihtyvällä tahdilla jo ennen “koronakevättä” mutta viimeistään nyt verkkokouluttautuminen on levinnyt koko toimialan normiksi. Four Reasonsin…
Four Reasons järjesti parturi-kampaamoiden epätavallisen koronakevään piristykseksi hiuskuvakilpailun, jonka tarkoitus oli juhlistaa kampaamoalan ammattilaisten luovuutta ja hiusosaamista. Kevään aikana parturi-kampaajat…
Four Reasons Optima -värisarja on ollut vuoden markkinoilla ja sen vastaanotto on ollut huima! Tyytyväisiä värinkäyttäjiä on jo lähes 2 000…
Häät ovat monen asiakkaan unelmien täyttymys, mutta hääkampauksesta voi muodostua pahin painajainen sekä asiakkaalle että kampaajalle. Täysin suotta – lue…
Uusi fourreasons.fi-verkkosivusto sekä verkkokauppa on avattu! Jos olet luonut itsellesi profiilin ammattilaissivustollamme, pro.fourreasons.fi, ja vuosittaiset Four Reasons -jälleenmyyntituoteostosi ylittävät 1…
Mielinauha-keräys on MIELI Suomen Mielenterveys ry:n vuosittain järjestämä varainkeruukampanja, jolla tuetaan mielenterveyden edistämistä ja vaikeassa elämäntilanteessa olevien kriisiauttamista. Koronavirusepidemian takia Mielinauha-keräyksen…
Elämme aikaa, jossa ulkopuolinen apu tulee tarpeeseen. Jos tämänhetkinen kriisitilanne ahdistaa, etkä tiedä mistä löytäisit apua yrityksesi asioihin tai henkiseen…
Koronaepidemian aiheuttama talouden taantuma ja ihmisten linnoittautuminen koteihinsa on iskenyt voimalla pienyrittäjävaltaiseen kampaamoalaan. Osa kampaamoista on jo sulkenut ovensa, mutta…
Suomalaiset ovat poikkeuksellisen herkkiä tuoksuille: lähes joka kolmas vastaantulija kokee saavansa tuoksuherkkyysoireita. Harva kieltäytyy kuitenkaan täysin hajusteista. Tuoreen tutkimuksen* mukaan hajusteellisten…
Avaamme huhtikuun alussa uuden mobiililaitteille optimoidun verkkokaupan, joka palvelee sekä kampaajia että kuluttajia. Uudistuneen Four Reasons -verkkopalvelun tarkoituksena on tarjota…
Videokoulutuksen suosio kasvaa kiihtyvällä tahdilla, ja sen myötä myös e-koulutustarjontamme. Haluamme olla ensimmäisten joukossa tarjoamassa asiakkaillemme uusia kouluttautumisen muotoja. Tänä…
Kevätauringon ensipilkahdus on jokavuotinen merkki siitä, että on aika täydentää vaalennustuotevarastot ja päivittää vaalennustaidot ajan tasalle. Vaalennusaine on monelle tuttu…
Four Reasonsin uusi ”avaimet käteen” -ratkaisu tekee kampaajasta verkkokauppiaan! Ajattele, jos voisit tienata somepostauksilla ja saada kassaan rahaa myös verkkokaupasta…
Four Reasons Optima -värisarja on ollut vuoden markkinoilla ja sen vastaanotto on ollut huima! Tyytyväisiä värinkäyttäjiä on jo lähes 2 000…
Kukkalähetysten sijaan naistenpäivän juuret ovat tasa-arvotaistelussa: kansainvälisen naistenpäivän perinne alkoi vuonna 1910, kun sosialistiset naiset tahtoivat taistella naisten oikeuksien puolesta.…
Järjestimme syksyllä Puhu itsellesi kauniisti -kilpailun, jolla tahdoimme rohkaista jokaista arvostamaan itseään sellaisena, kuin on. Ja niin te teitte – syksyn aikana…
Kevään 2020 hiustyyleissä nousevat vahvasti esiin 1960-luvun tyylivaikutteet. Hiustyylit vaihtelivat 60-luvulla laidasta laitaan, hyvin silotelluista kokonaisuuksista aina rentoihin, luonnollisiin ja…
Kevään 2020 hiustyyleissä nousevat vahvasti esiin 1960-luvun tyylivaikutteet. Hiustyylit vaihtelivat 60-luvulla laidasta laitaan, hyvin silotelluista kokonaisuuksista rentoihin, luonnollisiin ja boheemeihin…
Paul Mitchell on kampaamoalan klassikko ja eläinkokeettomuuden edelläkävijä, jonka ajatuksena on ollut alusta asti tukea hiusammattilaisia menestymään sekä tarjota ammattilaatuisia…
Katso step-by-step-esimerkki color placement -värjäystekniikasta Four Reasons -kouluttajien tekemänä!
Me Four Reasonsilla tahdomme kannustaa positiiviseen asenteeseen – päätimmekin piristää päiväämme puhumalla toisillemme kauniisti.