Kampaamoalan monitaituri, ideoita pursuava energiapakkaus Juha Haavio, on vaikuttanut alalla vuosia ja omien sanojensa mukaan aikoo olla mukana kuvioissa vielä pitkään. Avantgarde -kampaamo vietti 30-vuotisjuhlia kesäkuussa. Kiinnostaa ehdottomasti kuulla mikä on Avantgarden menestyksen salaisuus.
#1 KAMPAAJAKAVERIT
Mikä on ainutlaatuisen Avantgardehengen salaisuus?
Henkilökunta on tärkeä sillä ilman henkilökuntaa ei ole kampaamoa. Henkilökunnasta täytyy myös pitää huolta: hyvinvoinnista, ammattitaidosta, viihtymisestä ja työolosuhteista. Kaikki kampaajat toimivat meillä itsenäisinä yrittäjinä ja puhallamme yhteen hiileen.
Avantgarde on järjestänyt paljon poikkitaiteellisia alaan liittyviä ja liittymättömiä tapahtumia, jotka toimivat liimana henkilökunnan, asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden välissä huikeista muistoista puhumattakaan. Avantgarde Open Golf -turnaukset, Shampoo Klubi -pikkujoulufestarit, Avantgarde All Stars -bilebändin osallistuminen Firma Rock -kisaan ja pääsy finaaliin ja SEX TILL SEX -tapahtuma,
jossa hiuksia leikattiin ja värjättiin 24 tunnin ajan ilmaiseksi.
#2 KANTA-ASIAKKAAT
Mikä on ollut menestyksenne salaisuus?
Meidän tiimimme tykkää työstään ja se näkyy ja kuuluu, mutta koko kampaamotouhun tarkoituksena on ylittää asiakkaan odotukset ja varmistaa, että asiakas lähtee penkistä tyytyväisenä kotimatkalle, sillä asiakkaita vartenhan tätä hommaa tehdään. Haluamme tarjota alan parasta hiusosaamista ja panostamme asiakaspalveluun; sen on oltava sydämellistä ja aitoa.
Kanta-asiakkaat ovat meille tärkeitä ja toimintaamme tukeva kulmakivi. Asiakkaamme kuuluvat omaan klubiin ja markkinoimme heille suoraan kampanjoita ja erikoistarjouksia – kantikset ansaitsevat parhaat edut!
Kova työ ei ole mennyt hukkaan; meillä on erittäin hyvä asiakastyytyväisyys sillä 80 % Avantgarden asiakkaista varaa lähtiessään seuraavan ajan.
#3 KAMPANJAT
Miksi kannattaa kampanjoida ja mainostaa?
Kun avasimme kampaamon, liimasimme yhtenä yönä 2000 Avantgarde -logoa ympäri kaupunkia, juoksentelimme rappukäytäviä ylös-alas jakamassa mainoksiamme, laputimme pysäköityjä autoja keskustan alueella ja tyrkytimme flyereitamme ravintoloiden jonoissa seisoskeleville ihmisille. Siitä lähtien Avantgarde on aina markkinoinut kaikilla mahdollisilla keinoilla – ja paljon. Keinovalikoima
on kattava; lehtimainoksia, kuponkeja, Facebook, Instagram ja TikTok.
Markkinoida pitää aina – sekä hyvinä että huonoina aikoina. Ikinä ei pidä tuudittautua siihen, että kyllä meidät jo tunnetaan. Kampanjat ovat mitä mainioin tapa vauhdittaa myyntiä ja buustata oman kampaamon palveluja asiakkaille. Kampanjat myös tarjoavat vaihtelua ja ajanhenkistä somistusta kampaamoon.
Arvostamme sitä, että Four Reasons tarjoaa asiakkaille hyviä kampanjoita, jotka vauhdittavat myyntiä
ja auttavat meitä yrittäjiä menestymään. Kampanjat saavat aina runsaasti näkyvyyttä somekanavissamme ja järjestämme mm. arvontoja uutuustuotteista. Four Reasons Professional
Shots -hoitokäsittelykilpailu saavutti suunnattoman suosion eli pienellä vaivalla saa suuren huomioarvon!
Lue lisää Professional Shots -hoidoista täältä!
#4 KUMPPANIT
Miksi keskittäminen kannattaa?
Moni miettii hyvinkin tarkkaan minne kampaamonsa perustaa, kenet valitsee osakkaaksi tai työkaverikseen, mutta käyttö- ja myyntituotteiden valikoima on sitten mitä sattuu ja hankintoja tehdään sieltä sun täältä. Voin sanoa, että oikean tukkurin valinta on todella tärkeää!
Toimiva, kampaajan liiketoimintaa tukeva suhde tukkurin kanssa on kannattavan liiketoiminnan a & o. Keskittävä asiakas saa reilut sopimusalennukset, parhaat alennukset ja mahdollisuuden kouluttautua ja kehittyä. Edustajan kanssa konsultoimalla löytyy omaan kampaamoon sopivat tekniset tuotteet sekä jälleenmyyntituotevalikoima, joissa on kate kohdallaan ja asiakkaille oikea hinta.
Avantgarde on jo viidentoista vuoden ajan keskittänyt kaikki ostonsa Miraculokseen ja en voi olla suitsuttamatta Four Reasons -tuotteita; tuotteet ovat korkealuokkaisia, värituotteet ylivertaisia, hinnat kohtuullisia ja toimitukset nopeita. Four Reasons -brändi on uudistunut upeasti ja meitä viehättää erityisesti tuotteiden vegaanisuus sekä vastuulliset, ympäristöä säästävät pakkaukset. Koulutustarjonta on alan huippua ja koko Four Reasons -tiimi on mukana koko sydämestään. Tunnen olevani osa suurta, ihanaa ja huolehtivaa perhettä!