Inspiraatio Uutiset

Tavoitteena kampaamoalan hyvinvoivimmat asiakkaat – vastaa ja voita!

Johanna

Parturi-kampaajien työn henkinen kuormittavuus on kasvanut koronapandemian myötä uusiin mittoihin. Yhtäkkiä hiusten värjäämisestä ja leikkaamisesta tulikin terveysriski; onnistuneen kampaamokäynnin määritelmä ei liitykään enää hiuksiin vaan maskeihin, turvaväleihin ja desinfiointiin! Uusien vaatimusten keskellä pitäisi jaksaa rakentaa myös omaa somebrändiä, jotta saisi täytettä liikkumisrajoitusten ja koronafobian autioittamiin asiakaslistoihin. Ja tarjota edelleen asiakkaille pakopaikka arjesta sekä inspiroitua luomaan uutta!

Meitä jokaista helpottaa kuitenkin ajatus siitä, ettemme ole yksin. Nyt, jos koskaan, tarvitaan yhteen hiileen puhaltamista. Me Four Reasonsilla olemme tukenasi ja yksi vastuullisuusohjelmamme kärkitavoitteista onkin ”Kampaamoalan hyvinvoivimmat asiakkaat”.

 

Kuinka sinä voit ja kuinka voimme auttaa?

Vastaa kampaamoalan ammattilaisten hyvinvointikyselyymme! Huom. kyselyn vastausaika on päättynyt. Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

Arvomme kaikkien vastanneiden kesken neljä 200 € arvoista hemmottelulahjakorttia, jotka ostamme arvonnan voittaneiden oman asuinpaikkakunnan paikallisilta kauneushoitolayrittäjiltä.

 

Hyvinvointi koostuu kolmesta osa-alueesta

Kuinka hyvinvoiva tunnet olevasi? Kysymys ei ole ihan helppo, ja vastaus voi vaihdella suurestikin päivästä toiseen! Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan hyvinvoinnin osatekijät jaetaan yleensä kolmeen ulottuvuuteen:

-Terveys

-Materiaalinen hyvinvointi

-Koettu hyvinvointi, elämänlaatu

Isossa mittakaavassa meillä on Suomessa pandemiastakin huolimatta asiat varsin hyvin. Tällä hetkellä moni voi tuntea olevansa hyvinvointikuopassa mutta kun omat ongelmat asettaa maailmanlaajuisiin mittasuhteisiin, huomaammekin olevamme etuoikeutettuja. Silti jokaisen kokemus hyvinvoinnista on yksilöllinen ja oman tilanteen vertailu muihin ei useinkaan synnytä parempaa hyvinvointia. Omaa hyvinvointiaan kannattaakin kehittää kuuntelemalla itseään ja omia tarpeitaan.

 

 

Sanoista tekoihin: kuinka tuemme hyvinvointiasi?

Tavoitteemme kampaamoalan hyvinvoivimmat asiakkaat tarkoittaa käytännön toiminnassamme sitä, että teemme valintoja, jotka edesauttavat kampaamoalan ammattilaisten taloudellista, terveydellistä ja henkistä hyvinvointia. Tässä joitakin esimerkkejä toimistamme:

 

Terveys

Asetamme terveytesi etusijalle kehittäessämme uusia tuotteita kampaamokäyttöön ja jälleenmyyntiin. Kiinnitämme erityistä huomiota kampaajien ammattitautien ennaltaehkäisyyn. Pyrimme välttämään allergisoivia sekä iho- tai hengitystieoireita aiheuttavia raaka-aineita ja koostumuksia, tuotteiden käyttökohteiden ja ominaisuuksien rajoissa.

Esimerkkejä kehitystyömme tuloksista ovat mm. hajusteeton värisarjamme Four Reasons Optima, pölyämätön vaalennusaineemme Four Reasons Bleach sekä Iho-, allergia- ja astmaliiton kanssa yhteistyössä kehitetty hajusteeton tuotesarjamme Four Reasons No Nothing. Pandemia-aikana haluamme kiinnittää erityistä huomiota kampaamotyön välittömien terveysriskien ennaltaehkäisyyn, mitä olemme tukeneet lisäämällä valikoimaamme puhdistus- ja hygieniatuotteita, kuten kasvomaskeja ja käsidesinfiointiaineita.

 

 

Taloudellinen hyvinvointi

Jatkamme valitsemallamme tiellä kampaajien parhaana kumppanina tarjoamalla tuotteita ja palveluita fiksuun hintaan, kannattavasti kaikille osapuolille. Kehitämme jatkuvasti uusia myyntiäsi edistäviä kampanjoita ja tuemme myyntiäsi rakentamalla brändillemme vahvaa kuluttajakysyntää sekä monipuoliset markkinointimateriaalit salonkiisi ja digimarkkinointiisi. Myyntikonsulttimme antavat henkilökohtaista palvelua omiin tarpeisiisi auttaen tuotemyynnissä, esillepanoissa ja valikoiman hallinnassa. Pidämme kiinni myös nopeista toimituksistamme, joiden ansiosta sinun ei tarvitse makuuttaa rahojasi tuotevarastoissa. Uuden verkkokauppapalvelumme avulla voit myydä tuotteitamme ilman lisäveloitusta myös verkossa ja tavoittaa siten entistä enemmän asiakkaita.

 

Henkinen hyvinvointi

Kampaamoalan henkiseen hyvinvointiin tarvitaan meistä jokaista! Voimme tukea toinen toistamme rakentamalla yhteisöllisyyttä kampaamoalan toimijoiden kesken. Four Reasons -kampaajayhteisö on olemassa sinua varten. Meitä on jo tuhansia, ja tapaamme lähes päivittäin Four Reasons Pro -Facebook-ryhmässämme  ja viikoittain järjestettävissä e-koulutuksissamme. Facebook-ryhmämme on täynnä inspiroivia värjäys- ja leikkaustöitä, värireseptejä, visaisia kysymyksiä, vinkkejä ja kannustavia kommentteja. Olemme ylpeitä pystyessämme tarjoamaan tämän keskustelualustan kampaamoyhteisömme käyttöön. Pyrimme myös osaltamme rakentamaan alamme yhteisöllisyyttä ja tarjoamaan henkistä tukea koulutuksillamme, tuottamillamme sisällöillämme ja kaikissa asiakaskohtaamisissamme.

 

Johanna Strömsholm

Johanna

Johannasta sanottua: Energinen ja räiskyvä ilopillleri, jolta ei ideat lopu. Napakka ja päämäärätietoinen viestinnän sähköjänis, joka jaksaa huolehtia myös ihmisistä. Mitä isompi projekti, sen parempi! // An energetic and sparkling bundle of joy who never runs out of ideas. A sharp and goal-oriented, tireless communicator, who also looks after people. The bigger the project, the better!

Huomio!

×

Tätä tuotetta ei voi lisätä enempää ostoskoriin