Inspiraatio

Kampaaja: Oletko kauneuden muotin rikkoja? Tee testi!

Jonna

Me yrityksenä tahdomme vaikuttaa sosiaalisen median ja mainonnan luo­miin ulkonäköpaineisiin sekä kapeisiin kauneuden ihanteisiin omilla teoillam­me. Teemme tuotekehityksessämme töitä sen eteen, että saat asiakkaasi tuntemaan olonsa upeaksi omana itsenään, hiustyypistä riippumatta. Meille ja asiakkaillemme monimuo­toisuuden ja inklusiivisuuden huomi­oiminen tuote- ja palvelukehityksessä tarkoittaa mahdollisuutta palvella paremmin yhä laajempaa asiakas­kuntaa ohuista hiuksista paksuihin, kiharoista suoriin, tummista vaaleisiin ja kaikkeen siltä väliltä.

Monimuotoisuustyömme ytimessä on haastaa ja laajentaa hius- ja kauneusalan representaatiota, eli sitä keitä alan kuvastoissa näkyy. Haluamme brändimme kuvastavan ympäröivän maailman monimuotoisuutta, jotta yhä useampi voisi samaistua hiusalan kuviin. Kuvissamme tämä tarkoittaa ”tavallisia ihmisiä” ammattimallien sijaan, persoonallisuutta, kaikenlaisia hiustyyppejä sekä aitoja tunteita ja ilmeitä ulkokuoren sijaan.

Mitä tulee henkilöstöömme, meille ink­lusiivisuus tarkoittaa sitä, että jokainen voi tuntea olevansa arvostettu ja tär­keä osa kapinallisjoukkoamme omana itsenään taustastaan tai identiteetis­tään riippumatta. Jokaisella meistä on vastuu psykologisen turvallisuuden rakentamisesta ja ylläpitämisestä tyäpaikallamme tai liikkeessämme. Toisin sanoen: paras tapa huolehtia siitä, että kukaan ei jää ulkopuolelle, on ottaa kaikki mukaan.

Kampaaja kauneuden muotin rikkojana

Kysyimme teiltä, mitä ajattelit­te vastuullisuustavoitteistamme ja muutoksen tarpeesta hiusalalla. 95 % asiakkaistamme pitää tärkeänä, että autamme heitä palvelemaan kaikkia asiakkaita hiustyypistä riippumatta. 86 % asiakkaistamme pitää tärkeänä monimuotoisuuden ja ihmisten yh­denvertaisuuden edistämistä kauneusalalla. 79 % asiakkaistamme pitää tärkeänä, että tuotamme kuvia, jotka ovat samaistuttavia erilaisille ihmisille, myös vähemmistöjen edustajille.

Selvä, tervetuloa mukaan! Meitä on äänekkäitä, hillittyjä, räiskyviä, naura­via, analyyttisia, luovia, vähän outoja ja kovin kummallisia. Kaikki ihania. Sovit hyvin joukkoon.

Hiukset ovat valtava osa ihmisen identiteettiä ja omana itsenä olemis­ta – näin kertovat kampaamoiden asiakkaat sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Siksi kampaajan työ on tärkeää: ihmiset laittavat hiuksiaan, jotta voisivat näyttää itseltään. Ja se on huomattavasti tärkeämpi tavoite, kuin näyttää joltakin muulta. Tuolissasi istuva ihminen ilmaisee itseään ja sinä näkemystäsi. You do you, hun. We’re just selling you the tools!

Rikkominen on raskas vastuu

Monelle ihmiselle kampaajalle varattu aika on tärkeimpien kalenterimerkin­töjen joukossa: omaa aikaa, vertais­tukea ja vihdoin taas se hetki, kun peilistä katsoo takaisin MINÄ. Kun työpöydällä on hiusten ja luovuuden lisäksi sellaisia valtavan tärkeitä asioita kuin asiakkaan itsetunto, ei työ ole helpoimmasta päästä. Siksi myäs hyvinvointisi on meille tärkeä tavoite.

Hyvinvointi voidaan jakaa kolmeen kategoriaan: taloudelliseen hyvinvoin­tiin, sosiaalisiin suhteisiin ja itsensä toteuttamiseen. Teemme parhaamme helpottaaksemme omien kampaa­jiemme arkea kaikilla näillä osa-alu­eilla. Saat meiltä toimivat tuotteet, ajankohtaiset kampanjat, veloituk­settomat markkinointimateriaalit ja nopeat toimitukset, jotka tukevat liike­toimintaasi. Hotlinesta tavoitat aina ihanat kouluttajamme (sinun sanojasi, ei meidän) vastaamaan kysymyksiisi, ja Facebookin Four Reasons PRO -kam­paajayhteisössä saat tukea tuhansista kanssakampaajista.

Kampaajan työ on yksi niitä, joissa intohimo tekemiseen ja ammatillinen kehittyminen on erityisen tärkeää, sillä ala muuttuu jatkuvasti. Asiakkaat odottavat uutta, tekniikat kehittyvät ja yksilöllisen palvelun merkitys korostuu − kouluttautumalla pidät liekkiä yllä ja ammattitaitosi vahvana. Emme ole vielä koskaan kuulleet, että uuden oppimista tai ammattilaisena kehittymistä olisi ollut syytä katua. Siksi myös me olemme päättäneet oppia uutta: koko yrityksemme on matkalla kohti monimuotoisempaa, inklusiivi­sempaa kulttuuria, jota opettelemme deidei Oy:n johdolla. Lupaamme pitää sinut ajan tasalla, oli kyse sitten uusista tuotteista, markkinointiviestinnästä tai siitä, miten voimme edistää näitä asioita kanssasi yhdessä.

Kevään suurin kampanja puhuu hiusten merkityksestä!

Haluatko kampaamosi, mukaan kevään isoimpaan kampanjaan? Lue lisää >>

Jonna

Jonnasta sanottua: Jonna on rempseä, iloinen ja värikäs persoona, joka suhtautuu kaikkeen positiivisen uteliaasti. Tämä energinen ja oma-aloitteinen tyylitaituri on toimistomme väripilkku ja päiviemme piristys!

Huomio!

×

Tätä tuotetta ei voi lisätä enempää ostoskoriin