Four Reasons PRO -verkkopalvelu mahdollistaa tilaamisen ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Tarvitset tilaamiseen vain omat tunnukset ja tiedon siitä, mitkä tuotteet hyllystäsi ovat parhaillaan loppumassa. Lisäksi verkkopalvelusta löytyvien e-koulutusten avulla kehität osaamistasi sekä tekniikoihin että tuotetietoihin liittyvien koulutusten avulla.
Four Reasons PRO -verkkopalvelun digitaalisesta värihyllystä näkee helposti, mitkä värit kaipaavat täydennystä, koska sävyjärjestys on usein sama kuin kampaamon hyllyssä.
Turkulaisen Avantgarde parturi-kampaamon omistaja Masa Hirsimäki on aktiivinen Four Reasons PRO -verkkopalvelun käyttäjä. Masa on käyttänyt verkkopalvelua jo sen avautumisesta syksystä 2021 alkaen. Haastattelimme Masaa ja kysyimme häneltä verkkopalvelun tilauskokemuksista sekä mielipidettä uudesta tilaamista helpottavasta digitaalisesta värihyllystä.
Kuinka kauan olet käyttänyt Four Reasons PRO -verkkopalvelua ja miten kuvailisit tilaamista?
”Tilaan suht usein, noin 1-2 kertaa viikossa, koska pidämme Turussa Four Reasons -noutotukkua Avantgarde-kampaamon yhteydessä. Oman henkilökuntamme lisäksi noutotukussa käy Four Reasons -asiakkaita täydentämässä värihyllyjään ja puutteita omasta varastosta.
Four Reasonsin tukkuverkkokaupasta on helppo tapa tilata mitä tahansa tuotteita. Pääsääntöisesti tilaamme värejä, shampoota, hoitoaineita ja permanenttiaineita. Käytännössä kaikkia tekniseen työhön liittyviä tuotteita sekä jälleenmyyntituotteita. Perustilauksen tekoon menee noin 15 minuuttia. Omassa tilauksessa on keskimääräisesti noin 200 artikkelia.”
Mitä pidät uudesta digitaalisesta värihyllystä?
”Kun digitaalinen värihylly tulivat viime vuoden alussa, käyttökokemus parantui huomattavasti värien tilaamisen osalta. Digitaalisesta värihyllystä tilaaminen toimii kuin ajatus. Se on helppoa ja todella mukavaa. Tilaan kaikki tilaukset puhelimella ja sivusto toimii erinomaisesti. Kun on kerran kirjautunut sisään, niin sivustolle on helppo mennä ja tehdä tarvittavat tilaukset. Olen huomannut, että kun on hyvä puhelin, niin se pelittää niin hyvin, ettei ole ollut tarvetta mennä läppärillä tekemään tilauksia.
Digitaalisesta värihyllystä on myös mukava tilata, kun esimerkiksi joskus joutuu lähtemään töistä vähän nopeammin kotiin esimerkiksi lasten harrastusten takia. Tilaamisen voi tehdä satunnaisesti vaikkapa kotona, kun esimerkiksi ottaa valokuvan omasta värihyllystä ennen lähtöä ja siten muistaa mitä värejä pitää tilata hyllyyn.
Näen verkkopalvelusta tilaamisen myös niin, että kun tilaaminen on helppoa, niin töissä jää aikaa muulle hommalle. Esimerkiksi en enää jaksaisi tilata sähköpostilla, kun siihen menisi liikaa aikaa suhteessa siihen, mitä tähän menee. Myös looginen järjestys verkkopalvelussa helpottaa tilaamista.”
Mitä muuta toiminnallisuutta pidät hyödyllisenä verkkopalvelussa?
”Tilaushistoriasta näkee viimeksi tehdyt tilaukset todella helposti! Tilaamme usein ja myös yhtiökumppanini tekee tilauksia. Katson aina ensin onko yhtiökumppanini kenties jo tehnyt tilauksen, ettei tilaus tule tuplana.”
Onko jokin tietty aika päivästä, kun teet tilauksia?
”Jos puutteita on paljon, pyrin tekemään tilaukset ennen kello 11 aamupäivällä. Olen huomannut, että jos teen tilauksen ennen sitä, niin usein tuotteet ovat olleet jo seuraavana päivänä perillä. Ja jos oikein haluaa fiilistellä, niin verkkopalvelussa on linkki, josta voi seurata Schenkerin apilla missä tilaus menee. Pidän tästä ominaisuudesta!”
Oletko katsonut koulutuksia verkkopalvelussa?
”Itseasiassa olen katsonut Markun ja Anteron permiskoulutuksen e-koulutuksena.”
Kiitos haastattelusta!
”Eipä mittään. Täytyy mennä, kun värinvaikutusaika loppuu just.”
Kehitämme Four Reasons PRO -verkkopalvelua jatkuvasti teidän tarpeitanne ja toiveitanne kuunnellen. Alkuvuoden aikana uusina ominaisuuksina tulee mahdollisuus seurata omia ostoja omasta profiilista sekä testereiden tilausmahdollisuus. Netin kautta tehdyt tilaukset ovat perillä 1-2 arkipäivässä ja toimitus on ilmainen yli 135 euron tilauksiin.