Maksu- ja toimitusehdot

Pro.fourreasons.fi-verkkokaupan tuotteita myy Miraculos Oy (Y-tunnus 1107719-3). Myymme ja toimitamme tuotteita hius- ja kauneusalan yrityksille Suomeen.

Näitä myynti- ja toimitusehtoja sovelletaan Miraculos Oy:n (jäljempänä myyjä) ja sen asiakkaiden (jäljempänä ostaja) väliseen kaupankäyntiin, elleivät osapuolet toisin ole kirjallisesti sopineet. Molemmat osapuolet sitoutuvat noudattamaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevia ehtoja.

Asiakkuus

Tilaaminen edellyttää olemassa olevaa asiakkuutta Miraculos Oy:n kanssa. Asiakkaina voivat olla hiusalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja yhdistykset, joilla on voimassa oleva y-tunnus. Asiakkaan perustiedot rekisteröidään myyjän asiakasrekisteriin. Jos vaadittua asiakkuutta ei vielä ole, tulee se tehdä ennen tilaamista. Rekisteröitymislomakkeen voi täyttää täällä.

Henkilötietojen käsittely

Annetut asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Verkkokaupan asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja Miraculos Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin. Katso Tietosuojaseloste.

Tuotteiden toimitus

Toimitustavat

Lähetämme tilaukset alueen mukaan joko DB Schenker- tai Feeniks Kuljetus -kuljetuspalvelun kautta ostajan ilmoittamaan toimituspaikkaan. Toimitamme tilaukset Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimituskulut

Tilauksen toimituskulut ovat 9,50 € (+alv.), mikäli tilauksen arvo on alle 135 € (alv. 0 %). Yli 135 € (alv. 0 %) tilaukset toimitamme ilman kuluja. Toimituskulut lisätään tilaukseen suoraan verkkokaupassa maksun yhteydessä. Sähköisesti toimitettavilla tuotteilla, kuten e-koulutuksilla, ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika

Tilaus pyritään toimittamaan ostajalle 2–4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusaika voi poiketa edellä mainitusta pienempien paikkakuntien kohdalla tai jos toimitusmatka on pitkä. Halutessa toimitusajan voi varmistaa asiakaspalvelustamme.

Maksutavat

Pro.fourreasons.fi-verkkokaupassa laskutusasiakkaana maksutavaksi voidaan valita lasku, muut käytössä olevat maksutavat ovat pankki- tai luottokorttimaksu tai verkkopankkimaksu.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail
  • Maksu verkkopankissa tai mobiilimaksutavoilla on asiakkaalle ilmainen.
  • Paytrail tarjoaa seuraavat maksutavat: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, MobilePay ja Oma Säästöpankki.
  • Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
    Puhelin: 0207 181830
  • Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.
  • Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Alennuskoodilla tai krediiteillä maksettaessa

Alennuskoodit ja kerrytetyt verkkokauppakrediitit ovat kertakäyttöisiä, ellei toisin ole ilmoitettu, ne käyvät ainoastaan verkkokauppaostoksiin, eikä niitä voi vaihtaa rahaksi. Alennuskoodeja ja krediittejä voi käyttää ainoastaan todistettavasti kampaamoalan ammattilainen tai joissain tapauksissa oppilas.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on pro.fourreasons.fi-verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Pro.fourreasons.fi-sivustolle ilmoitetut hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Miraculos Oy pidättää oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

Tuotteiden hinnat ovat ilmoitettu euroissa verottomina. Toimituskulut lisätään tuotteiden yhteissummaan. Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %.

Tilauksen vahvistaminen

Asiakas saa sähköpostilla tilausvahvistuksen vastaanotetusta tilauksesta ja toisen sähköpostin, kun tilaus on käsitelty ja tuotteet ovat matkalla.

Tilausehdot

  • Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.
  • Miraculos Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
  • Lähetämme tilauksesi mahdollisimman nopeasti, arvioitu toimitusaika on 2–4 arkipäivää.
  • Toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa tilauksen teon jälkeen. Verkkokauppatilauksen jälkeen alamme käsitellä sitä välittömästi taataksemme nopean toimitusajan. Emme pysty peruuttamaan tai muuttamaan tilaustietoja tilauksen jälkeen.
  • Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli tuotetta ei pystytä lähettämään seuraavan neljäntoista arkipäivän kuluessa, paitsi jos kyseessä on ennakkomyyntituote, jonka toimitusaika on ilmoitettu erikseen.
  • Mahdollisista jälkitoimituksista ei peritä toimitusmaksua.
  • Mikäli sinulla on tilaamista tai tilaustasi koskevia kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@fourreasons.fi niin autamme mielellämme.

Tilauksen muutokset ja reklamaatiot

Vaaranvastuun siirtyminen

Vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun tavara sopimuksen mukaisesti luovutetaan ostajalle tai itsenäisen rahdinkuljettajan kuljetettavaksi, jollei toimituslausekkeesta muuta johdu. Ellei tavaraa luovuteta oikeaan aikaan ja tämä johtuu ostajasta tai ostajan puolelta olevasta seikasta, vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun myyjä on tehnyt sen, mitä häneltä sopimuksen mukaan edellytetään luovutuksen mahdollistamiseksi.

Takuu

Myydylle tavaralle on voimassa valmistajan ehtojen mukainen takuu, ellei toisin sovita. Takuuasioissa on otettava aina yhteyttä myyjään ja esitettävä takuutodistus sekä ostokuitti.

Välilliset vahingot

Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan viivästyksestä tai toimituksen virheellisyydestä ostajalle aiheutuneita välillisiä vahinkoja, kuten tuotantotappiota, saamatta jäänyttä voittoa tai muuta taloudellista seurannaisvahinkoa.

Tilauksen peruutus

Mikäli tilaus halutaan peruuttaa, on otettava välittömästi yhteyttä tilauksen tekemisen jälkeen asiakaspalveluumme arkisin klo 8–16 soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0201 410 410, muina aikoina sähköpostilla tilaukset@fourreasons.fi. Tilauksen peruutus onnistuu, ellei tilausta ole vielä käsitelty varastollamme.

Tuotteiden vaihto ja palautus

Tuotteillamme on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen ja tuotevaihdon ehtona on käyttämätön ja myyntikuntoinen tuote, joka on uutta vastaavassa pakkauksessa. Palautusaika lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.

Palautuksesta tulee sopia ottamalla yhteyttä ensisijaisesti omaan myyntikonsulttiin tai asiakaspalveluumme arkisin klo 8–16 soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0201 410 410, tai sähköpostitse tilaukset@fourreasons.fi. Etukäteen maksetuissa tilauksissa rahat palautetaan ostajan tilille 30 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta.

Toimitus- ja tuotevirheet ja reklamaatiot

Ostajalla on velvollisuus tarkastaa tuotteen kunto ja oikeellisuus tuotteen vastaanottamisen yhteydessä tai ensi tilassa sen jälkeen. Kaikki tuotteisiin liittyvät huomautukset on esitettävä myyjälle välittömästi puutteen tai virheen tultua ostajan tietoon. Toimitus katsotaan hyväksytysti vastaanotetuksi, ellei siitä ole huomautettu neljäntoista (14) päivän kuluessa toimituspäivästä.

Reklamaatiot tehdään ensisijaisesti omalle myyntikonsultille tai asiakaspalveluumme arkisin klo 8–16 soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0201 410 410, tai sähköpostitse tilaukset@fourreasons.fi.

Myyjällä on oikeus ensisijaisesti joko korjata virhe tai toimittaa uusi tavara. Ostajalla ei ole oikeutta vaatia toimitusta, jos olosuhteissa on tapahtunut sellainen muutos, joka olennaisesti muuttaa alkuperäisesti sovittujen suoritusvelvollisuuksien suhdetta.

Ostajan tulee palauttaa virheelliseksi tai vääräksi havaitsemansa tuote alkuperäisessä ja myyntikuntoisessa pakkauksessaan myyjän antamien ohjeiden mukaisesti. Myyjä tarkistaa palautetun tuotteen mahdollisen virheen toteamiseksi joko itse tai antaa tuotteen tarkistamisen tuotteen valmistajan tehtäväksi. Vioittuneen jälleenmyyntituotteiden kohdalla tulee mukaan aina liittää ostokuitti tai sen kopio.

Huomio!

×

Tätä tuotetta ei voi lisätä enempää ostoskoriin