VASTAUKSIA KÄYTÄNNÖN ONGELMIIN
Hyväksymme uudet asiakkaat ennen profiilisivun julkaisua varmistaaksemme, että kaikki käyttäjät ovat ammattilaisia. Se, mitä sivulla näytetään julkisesti, riippuu siitä, mitkä ehdot täyttyvät, esimerkiksi saako sivuilleen oman verkkokaupan.
Profiilisivun luominen vaatii aina oman asiakasnumeron. Sivustoa luotaessa kannattaa huomioida, että sivustolla käytettävissä olevat verkkopalvelut linkittyvät ko. asiakasnumeron ostotietoihin. Se, mitä sivustolla näytetään julkisesti, riippuu siitä, mitkä ehdot täyttyvät ostodatan perusteella. Mitä enemmän asiakasnumeron taakse on keskitetty Four Reasons -ostoja, sitä todennäköisemmin sinulla on mahdollisuus kerryttää myös komissiota affiliate-verkkokaupan avulla. Affiliate-verkkokauppa on tarkoitettu kampaamon omistajan käyttöön.
Jos sähköpostisi on myös unohtunut, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme: puh. 0201 410 410 tai aspa@fourreasons.fi.
Suosittelemme käyttämään tiedostokooltaan mahdollisimman pieniä kuvia eli kuvaa olisi hyvä muokata jollain ohjelmalla. Mainostoimistot ja graafikot tekevät kuvan muokkaukset minuuteissa ja puhelimen sovelluskaupoista tai netistä löytyy googlaamalla ilmaisia tai vähintäänkin superedullisia kuvanmuokkaustyökaluja. Voit halutessasi käyttää myös valmiita yleiskuvia, jotka löydät materiaalipankistamme.
YLEISTÄ TIETOA VERKKOKAUPASTA
Verkkokauppamyynnistä kertyvää komissiota voi käyttää kaikkiin ostoksiin ammattilaisverkkokaupassamme.
Voit ohjata kuluttajia verkkokauppaasi somekanavistasi, verkkosivuiltasi tai asiakkaiden kampaamokäyntien yhteydessä (pyydettäessä toimitamme sinulle valmiita käyntikortteja, joihin voit täyttää tietosi). Verkkokaupan kautta voit myydä mitä tahansa verkkokaupan valikoimassa olevia Four Reasons -tuotteita, myös niitä tuotesarjoja, jotka eivät kuulu kampaamosi valikoimaan.
Tarjoamme hyödynnettäväksesi myös ostoon kannustavia alennuskoodeja, jota voit jakaa asiakkaillesi ja someseuraajillesi. Voimassaolevat alekoodit löydät omalta tililtäsi.
Kun kuluttaja tekee ostoksia jakamasi linkin kautta tai käyttää antamaasi alennuskoodia fourreasons.fi-verkkokaupassa, sinulle kirjautuu automaattisesti ostoksista myyntikomissiota. Komissio on 30 % ostoksen verottomasta loppusummasta. Näet sinulle kertyneet myyntikomissiot reaaliaikaisesti aina omalta tililtäsi.
Komissio tilitetään verkkokauppatilillesi krediitteinä, joita voit käyttää tukkuostoksiin ammattilaisverkkokaupastamme. Myyntikomissiota ei tilitetä rahana.
Mikäli sinulla ei näy kyseistä välilehteä, mutta olet luonut profiilisivun ja vuoden Four Reasons -jälleenmyyntituoteostosi ovat yli 300 euroa, ota meihin yhteyttä: aspa@fourreasons.fi niin aktivoimme komissio-oikeutesi, mikäli ehdot täyttyvät.
Voit myös luoda uniikkeja linkkejä suoraan tiettyyn tuotteeseen tai tuotesarjaan kohdassa 'Luo oma suosittelulinkkisi'. Laskeutumissivun osoite tarkoittaa sitä verkkosivua, mihin haluat ohjata asiakkaan. Jos esimerkiksi haluat suositella Color Mask -tuotteita; kopioi verkkokaupasta Color Mask -sivun osoite https://pro.fourreasons.fi/tuotemerkki/four-reasons-color-mask/ selaimen osoiteriviltä, ja liitä sen kohtaan ’Laskeutumissivun osoite’. Halutessasi voit lisätä kampanjalle nimen. Klikkaa sitten 'Luo suosittelulinkki', jonka jälkeen alimmalle riville muodostuu linkki, jossa on mukana uniikki tunnisteesi, jolloin kaikki tämän linkin kautta ostoksille menevät asiakkaat tuovat sinulle komissiota.
Asiakkaiden ohjaaminen kauppaan suosittelulinkkien avulla on sekä näppärää että aikaa säästävää, kun asiakas pääsee suoraan ostoksille suosittelemasi tuotteen tai kategorian sivulle sinun linkistäsi.
Yksi käyttäjä pystyy käyttämään samaa alennuskoodia neljä kertaa puolen vuoden aikana. Koodien pidempi voimassaoloaika helpottaa markkinointitoimiasi, kun sinun ei tarvitse jatkuvasti olla tarkistamassa koodien voimassaoloaikoja. Laaja käyttöaika myös varmistaa, että asiakas saa aina toimivan koodin käyttöönsä.
Komissio maksetaan kampaajalle aina kuluttajan maksamasta loppusummasta, josta on vähennetty mahdolliset antamasi alennukset. Alennuskoodien käyttö on täysin vapaaehtoista, mutta varmasti yksi tehokas keino houkutella ostoksille asiakkaita, jotka eivät muuten ostaisi välttämättä lainkaan, tai madaltaa kynnystä kokeilla jotain uutta tuotetta.
Jos haluat tarjota asiakkaallesi alennuksen verkkokauppaan, voit kirjoittaa myös alennuskoodin korttiin. Alennuskoodin tarjoaminen on vapaaehtoista, joten sille ei ole varattu korttiin erillistä paikkaa. Löydät voimassa olevat koodit omasta profiilistasi, Suosittele ja tienaa -välilehdeltä.
Jos Four Reasons -vuosiostosi ylittävät verkkokaupan edellyttämän rajan, saat koko verkkokaupan valikoiman käyttöösi, eli pystyt myymään verkossa mitä tahansa tuotteita verkkokaupan valikoimasta.
Krediittien käyttäminen on helppoa: kun olet kassalla, näet paljonko sinulla on krediittejä käytössäsi ja voit halutessasi käyttää ne yhdellä klikkauksella.
Verkkokauppamyynnistä kertyvää krediittiä voi käyttää kaikkiin tukkuostoksiin ammattilaisverkkokaupassamme. Krediittejä on mahdollista kerryttää niin pitkään kuin haluaa, ja ne toimivat tavallisen rahan tapaan ammattilaisten verkkokaupassamme.
Parhaan hyödyn verkkokaupasta saat, kun teet omasta profiilisivustasi mahdollisimman kattavan päivittämällä sinne tietosi – tämä vie noin viisi minuuttia. Lisäksi sitä enemmän komissiota tilillesi kilahtaa, mitä aktiivisemmin ohjaat asiakkaitasi verkkokauppaan, esimerkiksi somekanavissasi.
Me hoidamme kaiken puolestasi aina tilausten toimituksesta varastoltamme mahdollisiin kuluttajareklamaatioihin – sinä voit keskittyä tuotteiden markkinointiin ja suositteluun resurssein, jotka sinulta verkkokauppamyyntiin liikenevät.
Kun olet onnistuneesti luonut profiilisivun kampaamollesi, ja sinulla on Four Reasons -jälleenmyyntituoteostoja vähintään 300 € vuodessa / tuotesarja, lisäämme kampaamosi automaattisesti fourreasons.fi-sivuston viralliseen Jälleenmyyjähakuun.
Jos Four Reasons -ostosi eivät ylitä verkkokaupan edellyttämää rajaa, voit silti käyttää omaa profiilisivua ilmaisena ’kotisivunasi’. Profiilisivulle voit täyttää kampaamosi esittelyn ja linkit ajanvaraukseen ja somekanaviin – näin kaikki kampaamosi tärkeät tiedot ja kanavat löytyvät näppärästi samasta osoitteesta.
Jos sinulla on jo ennestään oma verkkosivu, voit hyödyntää profiilisivua Google-näkyvyyden parantamiseen. Kampaamon kotisivun linkitys tunnetulle, isolle verkkosivustolle parantaa oman verkkosivusi tai someprofiilisi löydettävyyttä Googlen hakutuloksissa.
Jos olet Four Reasons -tekniikkatuotteiden käyttäjä, oma profiilisivusi nousee esiin sivuston hakutuloksissa, kun kuluttaja etsii sivustolta itselleen sopivaa kampaajaa omalta paikkakunnaltaan. Näin voit saada maksutonta lisänäkyvyyttä ja mahdollisesti uusia asiakkaita.
TIETOA FOUR REASONS -TUOTTEIDEN JÄLLEENMYYJILLE
Verkkokaupan avulla voit tavoittaa myös asiakkaitasi, jotka eivät ole lähiaikoina asioimassa kampaamossa. Voit jakaa tuotevinkkejä somessa ja ohjata sitä kautta seuraajiasi ostoksille verkkokauppaan.
Verkkokaupan avulla pystyt saamaan lisämyyntiä laajemmalla tuotevalikoimalla. Kun ostosi täyttävät verkkokaupan edellyttämän rajan, saat käyttöösi koko verkkokauppamme tuotevalikoiman. Voit myydä verkkokaupan kautta kaikkien Four Reasons -tuotesarjojen tuotteita.
Verkkokaupan pyörittäminen ei vaadi sinulta ylimääräisiä resursseja tai aiheuta lisäkuluja. Hoidamme kaiken puolestasi aina tilausten toimituksesta varastoltamme mahdollisiin kuluttajareklamaatioihin – sinä voit keskittyä tuotteiden markkinointiin ja suositteluun omien resurssiesi mukaan.
Kampaamon kotisivun linkitys tunnetulle, isolle verkkosivustolle parantaa Google-näkyvyyttäsi. Eli kun täytät oman profiilisivusi huolella ja lisäät sinne kaikki tärkeät linkit, parannat kampaamosi löydettävyyttä Googlen hakutuloksissa.
TIETOA FOUR REASONS -TEKNIIKKATUOTTEIDEN KÄYTTÄJILLE
Lisäksi voit käyttää omaa profiilisivua ilmaisena ’kotisivunasi’. Profiilisivulle voit täyttää kampaamosi esittelyn ja linkit ajanvaraukseen ja somekanaviin – näin kaikki kampaamosi tärkeät tiedot ja kanavat löytyvät näppärästi samasta osoitteesta.
Tiesitkö, että kampaamon kotisivun linkitys tunnetulle, isolle verkkosivustolle parantaa Google-näkyvyyttäsi? Täyttämällä profiilisivun huolellisesti ja lisäämällä sinne kaikki tärkeät linkit, parannat kampaamosi tai someprofiilisi löydettävyyttä Googlen hakutuloksissa.
Palveluhaulla kuluttaja voi etsiä itselleen sopivan kampaajan myös osaamisalueiden mukaan. Osaamisalueita ovat esimerkiksi baby-lights, harmaanpeitto tai parturointi. Nämä hakutuloksiin vaikuttavat osaamisalueet jokainen kampaaja täyttää itselleen omalla profiilisivullaan.
Palveluhakuun pääsevät kampaamot ja kampaajat, jotka käyttävät työssään Four Reasons -tekniikkatuotteittamme. Palvelu edellyttää sinulta oman profiilisivun täyttämistä verkkosivuillamme osoitteessa www.pro.fourreasons.fi/olenmukana/.
Nämä uutta verkkopalvelua koskevat sisällöt ja ehdot ovat voimassa toistaiseksi ja pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin kehitystyön varrella.